2009. július 2., csütörtök

Nem állás, de munka!!!

Az FN.hu-n olvastam a címben lévő mondatot, de volt ez előtt a mondat előtt egy szó, hogy vigyázat!
De miért is? És mire kell vigyázni? Van, aki azt hiszi, olyan az MLM tevékenység, hogy 8-kor lehúzom a bilétámat a bejelentkező recepción, este 5-kor meg kijenetkezek és ezért fizetést kapok? Ha van ilyen, akkor ott a szponzorral van nagy nagy baj.
De ez itt most csak egy kis mellékzönge, nem erről szeretnék mesélni.
Térjünk a lényegre, ahogy Emesének mondaná Zoltán a reklámban.

Végre azt hiszem és talán nem kiabálom el, megtaláltam az igazit, a nekem valót!!
Végre jól érzem itt magam, minőségi életet hirdetünk, ami nagyon is kedvemre való és ami a legfőbb lényeg, az eszköztár, amit kaptunk.

A taggá válásom 6 ezer forintba került. Most röhögsz, mi? Hát én is elcsodálkoztam, de mindössze ennyibe került, isten uccse, ez pedig egy termék ára volt, amivel megvásároltam a regisztrálásomat.
Ezért cserébe még kaptam egy kultúrált kezdőcsomagot, ami tartalmaz egy céget bemutató DVD-t, termékkatalógust részletesen és kivonatosan, de gyönyörű kivitelben ám, tényleg mutogatni való. És a hab a tortán: egy kész honlapot a saját képemmel és adataimmal feltölthetően és saját személyes AJÁNLÓKÓDOMMAL!!!!!! és mindez ingyen!!!!! Na most lehet előjönni a példákkal, ki ad még ilyet?! Mert ez igazán egyedülálló a hazai MLM palettán.
Képzeld el, hogy írod a blogodat és beszúrod az ajánlókódos linkedet a szövegbe és zsupsz, már ott is van a delikvens a termékoldaladon, ahol színvonalas cikkek tömege várja, amit NEM NEKED KELL MEGÍRNOS, csak ügyesen használnod.
Mi ez, ha nem szuperkezdés egy vállakozásban?
Persze melózni itt is kell, de hát ingyen nincs semmi!
Ha érdekel az én MLM-em, hogyan csinálom és kikkel, hát klikkelj>>> bátran és csatlakozz hozzánk. Mit veszíthetsz? 1 db. termék árát max, amit úgyis megeszel.:)))
Gyere, várunk szerettel, próbáld ki magad nálunk, teszteld a rendszerünket Te magad!!!

Nincsenek megjegyzések: